Thursday 17 October 2013

Granny chic dekica s buvljaka !

Prilikom jedne posjete buvljaku kupila sam nam šarenu afganistansku deku!
Naravno, tek sam poslije nekog vremena naučila da se tako zove, iako su i naše bake izrađivale ove prekrasne šarene komade koje bi potom prebacile preko kauča ili stolice.U originalu ova deka izrađena je od obojanog prediva u šarenim geometrijskom oblicima, a motivi mogu biti istog ili različitog dizajna!
Moj muž je naravno dobio osip jer kog´ nam vraga uopće treba jedna takva deka, k tomu još i rabljena, pored svih novih i maznih koje nam ispadaju iz ormara! Ali ja ,kao rođeni skupljač po prirodi, sam istog momenta osjetila povezanost s mojim novim granny chic pokrivalom i nije bilo govora o tome da leti van iz kuće! I tako se na kraju dana sklupčamo na kauču, on obično u kratkim rukavima , jer mu je uvijek vruće, a ja umotana u bakinu vunicu s turskim voćnim čajem u ruci ! Na kraju krajeva ako ne ništa, onda se uvijek dobro nasmijemo kad je izvučem iz ladice! Ponekad pomislim na  baku koja ju je plela,kakva je bila, kakve ruke je imala,pomislim na ljude koji su se možda s njom pokrivali ili je jednostavno pripadala mužu koji ju je kupio u Afganistanu, ženi na poklon, a nju baš i nije oduševila! U naš dom donijela je pozitivnu karmu i dobru vibru i hvala joj na tome! Ko može ostat ravnodušan na prekrasno upleteni šareni konac?! Ja ne! Imate li vi svoju omiljenu šarenu dekicu? Ako imate,škicnite dolje u galeriju i potražite inspiraciju kako je uklopiti u vaš životni prostor!












photos by: Honestly wtf& Me



2 comments:

Anonymous said...

Divne slike, obožavam šarenilo u kući. Još uvik žalim za onim vašim kušinima koje nisam kupila!!!

Unknown said...

Ja na momente! Trenutno sam u sivoj fazi, ali kušini su uvijek prisutni! Imam ih još, u slučaju da se predomislite! Hvala vam na komentaru i čitamo se i dalje!
V.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...