Friday 25 October 2013

Vanessa Paradis kao Madame Chanel

Ova francuska lolita,pop pjevačica, glumica i model čini se kao da je preboljela raskid sa Johnny Deppom jer meni osobno nikad nije bolje izgledala!Editorijal u boho stilu koji je snimila čuvena Ellen von Unwerth snimljen je za francuski magazin Madame Figaro!Vanessa je pozirala u kreacijama poznatih pariških brandova,između ostalog i u omiljenom Chanelu čije je zaštitno lice već nekoliko godina.
Ono što mi se kod nje uvijek sviđalo je ta njena  tajanstvenost, pomalo sanjarski pogled , razmak među zubima i to što je privatni život s Johnniem i njihovo dvoje djece uspješno skrivala od pogleda javnosti!
Balada za njihovu kći Lilly Rose koju pjeva gotovo anđeoskim glasom zasigurno bi uspavala i ovo moje dijete! On je doduše odrastao uz uspavanke Bob Marleya koje usput toplo preporučam.Bezvremenski klasici transformirani u predivne instrumentalne uspavanke možete pronaći za nekih 100-njak kuna na www.rockabyebabymusic.com/‎ ,a uspavat će i one najžilavije male vampire!
U mene sve s brda s dola! Sa modnog editorijala na uspavanke! Al nema veze, that´s just me!
Bježim trčećim korakom jer već 15 minuta gledam u dječji papirnati tanjurić na Štrumfove iz kojeg me mami
domaća mađarica! Slatko će me glave doći! Enjoy your day! Hasta luego!










Preuzeto sa: http://www.fashiongonerogue.com/


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...