Monday 7 July 2014

Ćakulica na +30!

Polako smo zagazili u srpanj! Temperature su više nego idealne, more je toplo, godišnji odmor se polako šulja iza leđa! Još samo da preživim ovaj tjedan pa ću da se otisnem na daleku morsku pučinu! Barem se nadam tome! Rezimirajući ovu školsku godinu , zaključujem da je bila više nego zanimljiva!  Konačno sam naučila držat olovku u ruci, a samim tim i nacrtat modnu ilustraciju,otprilike onako kako je ja vidim, naučila sam ponešto o povijesti mode, te kako je zanimljiv bio put čovjekove  evoluacije u modnom smislu, od samog početka do danas! Moju pažnju najviše privlači visoka moda i kreiranje s vrhunskim materijalima, što iziskuje ogromne financijske troškove, a takve modele gotovo je nemoguća misija isplatiti, pogotovo na našem tržištu!Glagol stvoriti i dalje me čini sretnom, ali stiliziranje je nešto što me moram priznat ipak malo više privlači!Organiziranje ormara, personal shoping, savjeti za poslovno odijevanje, stiliziranje gotovih komada odjeće je nešto što radim i u čemu istinski uživam! Bilo je tu par modnih događaja na kojima sam prisutvovala, stekla koliko-toliko iskustvo( još uvijek maleno), upoznala gomilu ljudi, i zanimljivih i dosadnih do boli, napisala pokoji tekst,prodala koju kreaciju, i mislim da je vrijeme da napravim malu pauzu i dobro se odmorim do novih izazova koji me čekaju na jesen! Inače u mojim tekstovima rijetko pišem o modi, u smislu kombinacija koje snimimo ja i Babara na našem druženju.Malo mi je glupo pisati o tome što sam s čime spojila, gdje sam isto kupila, koliko sam platila i kojeg je branda.Ukoliko vas to zanima možete mi slobodno poslati privatnu poruku.Jednostavno mi se ne sviđa kad to vidim ispod slika! Uostalom nemam obveze prema nikome, odjeća je isključivo moje privatno vlasništvo, a želja da trkeljam gluposti iz svakodnevnog života , veća je od želje da pričam o robi i krpicama! Idemo dalje!
Danas sam u totalnom dobrom filmu! On i ja danas slavimo trinaestu godišnjicu zajedničkog života!Bila sam skuvana od prvog trena kad sam ga vidila bez da sam ga prethodno preidealizirala, što mi je bio light motiv svih dotadašnjih veza! S vremenom sam prihvatila  sve one njegove negativne osobine i nerazumjevanje za moje lutanje u oblake, i potrebu da govorim 365 riječi u minuti!Sto puta dnevno tirana dalmatinskim dišpetom, ma koliko god svađa da se desi, i ma koliko god besmislenih riči izađe iz ovih naših gubica, jedino šta ja u tom trenu mislim je kako ću ga zagrlit i kako ću se pomirit! I dok je tako nekako sam sigurna da ovi naš lipi život ima bijelu, čistu perspektivu! Isto želim i vama! Jer najlakše se pokupit i otić! Neki poseban savjet ili pravilo nemam,ali imam par nekih kojih se držim!
-Iživite se prije braka! Tulumarite, partijajte, izlazite, mijenjajte partnere dok ne nađete pravog! Ne smislim sad da se trošite kao zečevi sa bilo kim tko naiđe, ali ono, lakše  ćete znat što vam odgovara ako ponešto i probate!
-Pričajte, pričajte, pričajte! Kad god imate slobodan trenutak! Lezite u krevet i pričajte!
-Recite glasno želje i potrebe! Ni on ni vi nemate telepatijsku moć čitanja misli! Barem ne uvijek :-)
-Budite otvoreni, slobodni,nesputani!
-Budite odvojeni kad god možete! Nema ništa slađe nego se vidit nakon 5-6 dana!
-Nemojte se zapustiti! Najviše u smislu komplimenata, pohvale, primjećivanja! A tek onda masna kosa, šminka, roba!
-Iznenađujte se, igrajte se, budite djetinjasti!
-I za kraj jednostavno njegujete svoj brak! Baš kao i cvijeće na balkonu! Šaka ljubavi svaki dan!
- I da, volite se! Life is too short to waste it!
Asti mater šta sam izfilozofirala! Moram sad poć, stojte mi dobro i tipkamo se!
V.





Photos:Brabara Kurtović


2 comments:

Stela said...

Jako lijepo!

U potpunosti se slažem sa svime. I na tebi se baš vidi da si sretna i ispunjena :)

Unknown said...

Puno hvala Stela!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...