Friday 7 February 2014

Bonjour!

Bonjour ljudi dragi! Kako ste vi danas? Ja sam u nekom čudnom filmu, ne mogu se pokrenit nikako! Bliži nam se proljeće, a ja sam daleko od procvjetalih visibaba i mirisnih livada! Čekala sam zimu,a ona ostala u Gorskom Kotaru ! Dok mi muhe i komarci još uvijek žustro jure po stanu, svi već lagano počinju priču o ljetu! Neću se tako igrat! Volim zimu i oću svoju buru nazad! Oću promrzle ruke i lice otpalo od leda, oću orkanske visove i vrući čaj sa cimetom, oću debele vunene bičve i dva para gaća! Želim natrag svoj winter blues -pod hitno! Jesam li normalna?! Pa vjerovatno nisam, jer dok svi navijaju za visoke temperature i ogoljele nogice ja  gunđam za zimom i ledom! Jesus!  Prošla je eurorija oko revije i sad hrabro gazim u nove zadatke! Ukoliko nekoga zanima, haljina je na prodaju jer mi definitivno ne treba još jedna toaleta u ormaru, a napokon sam odlučila probit led i prodat nešto što mi se jako sviđa! Današnji outfit složen je nakon što sam slagala muževe kravate i malo se poigrala vezanjem iste na sebi! Prvo se sa glave spustila oko vrata i završila na struku! Inače nisam ljubitelj cipela na petu, ali nije loše tu i tamo pogledati svijet iz ptičje perspektive! Ni ja ni fotička nismo bile u elementu danas, ali ipak sam odlučila postat! Želim vam svima ugodan vikend i dobar provod ako izlazite! Vama što ostajete doma toplo preporučam gledanje starih fotki, mini DV-ova, slaganje ormara ( ipak proljeće je tu) , druženje s prijateljima ili samo ljenčarenje uz knjigu i TV! Možete i do teatra ,a ako ste u  Splitu večeras na repertoaru premijerno- baleti  Bolero i Carmen.Premijera je posvećena uspomeni na velikane splitskog i hrvatskog Baleta ,Maju Srbljenović Turcu i Miljenka Štambuka.U pauzi premijerne izvedbe u kazališnom foyeru će  biti otvorena izložba posvećena najznačajnijim  umjetnicima splitskog Baleta.I za kraj,sport! Šalim se i bježim prije nego počmem valjat gluposti! Čitamo se uskoro!
Peace, 
Veki

Byeeeeeee!





 photos:Barbara Kurtović



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...