Monday 10 November 2014

Mostovi, vlakovi, Matoš....




...ponoć, sad već Utorak....Dok čekam slije da se uploadiraju na blog, čitam poeziju online i uživam!  Bože mili koliko predivnih stihova , koliko snage na tako malom prostoru ...Jednom sam negdje pročitala da je pisanje poezije stvar samoće.... Moraš biti okružen ljudima, a iznutra sam! Sam dok kupuješ voće na pazaru, sam dok gledaš film s ekipom u kinu, sam dok ljubiš bolju polovicu, sam na utakmici, sam dok hodaš ulicom okružen užurbanim mnoštvom, sam dok piješ na šanku, sam dok ne dobiješ osjećaj da si  jedini stanovnik Zemlje!E ,takav osjećaj treba za pisanje poezije!  Bjesomučan je to ,pedantan i  strpljiv rad! No, dobro....
Jutros sam se ponovno družila sa Ivonom, gledali ste njene slike ne baš tako davno na blogu (Online upoznavanje!) mislim da smo napravile poprilično dobar posao za nekoga tko se borio sa strahom od visine, na starom, ruzinavom drvenom mostu, nedaleko od okruga Madison! Nakon toga ostale lokacije bile su prava lutrija!  Srećom na slikama se ne vide ni širom razmaknute grede, hladno more ispod, a ni moja usr***  ,zaleđena faca! Bravo meštre, odradila si vrhunski posao!
Gledajući slike vratila sam se u mazno novembarsko raspoloženje, a maločas pročitane pjesme samo su dodatno začinile potrebu malo hladnijim jesenjskim danima, vrućim kestenima i mirnim večerima uz čaj i knjigu...
 U to ime podijelit ću s vama jednu Matoševu , oprat zube i ić leć!
Nema se ovde šta puno dodat!  Gledajte i uživajte,
Hope you like it ....

I da,na slikama nosim ZASU tassel narukvicu!Poklon od drage Petre! Više o njima pročitajte u linku, zaista vrijede spomena!   ZASU Jewelry

Stojte mi dobro Veki

JESENJE VEČE
Olovne i teške snove snivaju
Oblaci nad tamnim gorskim stranama;
Monotone sjene rijekom plivaju,
Žutom rijekom među golim granama.
Iza mokrih njiva magle skrivaju
Kućice i toranj; sunce u ranama
Mre i motri kako mrke bivaju
Vrbe, crneći se crnim vranama.
Sve je mračno, hladno; u prvom sutonu
Tek se slute ceste, dok ne utonu
U daljine slijepe ljudskih nemira.
Samo gordi jablan lisjem suhijem
Šapće o životu mrakom gluhijem,
Kao da je samac usred svemira.
A.G.Matoš
























Slike:Bezminica Photoblog

...i odličan video u prilogu....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...