Tuesday 4 March 2014

Talijanska karnevalija za kišan pokladni utorak

Oduvijek sam voljela karneval, tematske zabave, lude provode pod krinkama, tulume do zore i taj jedini dan u godini kad se mogu osjećat nepoznato samoj sebi! Maske su stare skoro koliko i čovječanstvo, a o povijesti venecijanski maski već se sve jasno zna. Svojom magičnom privlačnošću plijene pozornost promatrača, a onima koji ih nose daju snagu i moć. Potekle su iz nakane da izazovu strahopoštovanje, užas ili smijeh. Kroz povijest maske su bile korištene na mnogo načina. Kao rekvizit u kultnim obredima, ceremonijama, radi zaštite od nesreća, uroka i zlih duhova. Njima se moglo zavesti, zavarati, sakriti i otvoreno se ismijavati, rugati. Ove dvije venecijanske maske Tihomira Marinkovica  sasvim spontano su stigle u naš dom, te isto tako spontano završile na mojoj glavi u nedostatku vremena da se ozbiljnije prerušim za jučerašnje maškare! Inače Tihomir slovi među prvih pet pravih majstora umjetnika Venecijanskih tradicijskih maski.On je kipar koji voli svoj posao i u maske unosi jako puna duha, strasti i ljubavi! U Veneciju je  došao na studij kiparstva na Accademija di belle arti , a vještinu izrade i kreiranje tradicionalnih maski usavršio je  u najpoznatijim umjetničkim radionicama Venecije.Iako sam ovih dana skroz u drugom filmu, s obzirom da nam je stiglo štene u kuću, pronašla sam ipak mrvicu vremena da kliknemo par fotki iako su vremenski uvjeti bili više nego loši! Pljuskovi i grmljavina  nisu uspjeli pokvariti moje raspoloženje, a toplo se nadam se da ste se i vi dragi moji dobro zabavili u svojoj maski i da ste ćete barem koji dan čuvati pozitivnu energiju koju ste skupili u ove pokladne dane! Do sljedećeg maskiranja, au revoir !
Veki


photos: Sanda Matić



1 comment:

Anonymous said...

slike su san snova, odlicno!
zasto ne pisete marke stvari koje nosite? mene konkretno zanimaju cizme :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...