Monday 13 January 2014

Kriza!

U zadnje vrime ne stižem ama baš ništa! Dižem se ranom zorom, sve detaljno isplaniram i organiziram, sastavim popis stvari za obavit, rute kojima ću vozit,  i na kraju dana skužim da mi se lista svaki dan sve više puni, a slobodnog vremena je sve manje i manje. Kaže meni moj muž:˝Dobrodošla u svijet odraslih!˝
E pa nekako mi se ne sviđa taj svijet odraslih pogotovo kad se bavim kreativnim radom kao zadnjih dana! Imam poriv da sjedim na podu među mojim igračkama i da me svi puste na miru! U školi se situacija poprilično zakuhtava, Dani vjenčanja su pred vratima, a ja još nemam ništa osim materijala za koji mi krojačica kaže da je zajeban i prekompliciran za šivat, a izrada bi joj stajala pravo malo bogatstvo!
Sad sam u nedoumici da li uopće izać na reviju  ili naći neko polovično rješenje na što moj horoskopski znak uvrijeđeno diže brk!Mrzim polovična rješenja jer mi  nedozvoljavaju da pustim mašti na volju! Sve u svemu nemam nikakvih dugova što se tiče referata i radova,a štreberica koja se za vrijeme školovanja  skrivala negdje u mračnim dubinama moga bića, našla je pravi trenutak za izać vanka! I škljocanje je polako palo u drugi plan iako sam se oduševila grafitom, na koji smo sasvim slučajno nabasale ,i bila bi prava šteta ne okinut koju sliju! Sve u svemu nisam neke predobre volje, ali daj nam Bože svima ovakve slatke brige! Dva nula jedan četri  punom parom juri naprijed, više ne neću ni trudit ulovit je nego iskoristit svaki trenutak u danu za bit ispunjen i sretan! Eh da, u našu malu familiju stiže jedan poseban dječak!
Riječ je o Marshall Titu! Malo bijelo štene chihuahue sa pokojom smeđom mrljicom! Ako sve bude po planu kod nas je krajem veljače! Veselim se prinovi i mantram mu skori dolazak u novi dom!
A sad malo mjuze! U Crnoj Gori sam imala priliku live slušati jedan odličan bend, a zovu se Girls Boys and Toys! Tri cure i tri frajera napravili su odličnu atmosferu, a izvode pjesme stranih izvođača i to jako dobro! Ako imate koji minut bacite oko na video ispod! Toliko za danas, krećem u akciju i tipkam uskoro!
Peace, V.



photo:Barbara Kurtović


3 comments:

Anonymous said...

"...štreberica koja se za vrijeme školovanja skrivala negdje u mračnim dubinama moga bića, našla je pravi trenutak za izać vanka..." hahhaah, mislila san da si za vrijeme srednje prolazila odličnim, takav dojam imam :))

Marlena said...

Panično se bojim golubova, ali ovaj grafit je zaista odličan! A i tvoj outfit!

Što se tiče kreativne depre, evo jedan zanimljiv članak: http://www.brainpickings.org/index.php/2012/10/01/breakthrough-alex-cornell/ Ima par korisnih savjeta, osobno se u sličnim situacijama najviše pridržavam ovog ''Weep. And then weep some more.'' :)

Unknown said...

Od srca hvala na komentarima! Kriza lagano prolazi, inspiracija ipak dolazi! Haljina se šiva, nije 100% po mom guštu, ali kako je tako je! Hvala za link! Jako korisno! I nas su osvojili golubovi i sve se valjda poklopilo! Outfit je došao do izražaja! Volim karirano, volim pelerine! Volim vas kad mi pišete! Poljubac svima , čitamo se!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...