Monday 25 November 2013

Ada Kokosar - žena sa stilom!

Ada Kokosar rođena je u Milanu,ima 33 godine i kombinacija je slovenskih i talijanskih gena! Završila je modni dizajni na Fashion Institut u Milanu, a sada radi kao slobodni stilist i modni konzultant.Svojim osebujnim stilom uistinu privlači veliku pozornost, bilo na street style fotografijama ili u modnim editorijalima.Kad gledam njene slike čini mi se kao da se tek probudila i u polu snu nabacila na sebe prvo što joj je došlo pod ruku! Nonšalantna i  nenametljiva vrlo vješto koristi svoje proporcije da bi izgledala prirodno,neočekivano i jednostavno!
Ada je uistinu pravi modni kameleon, a meni se osobno najviše sviđa spoj vrhunskih dizajnerskih komada koji na njoj izgledaju gotovo besplatno! Iako je daleko od ljepuškaste trendseterice, upravo njen izraz lica daje poseban pečat svakoj od ovih kombinacija! Volim što je nesavršena, a ovaj heroin look čini je uistinu moćnom ženom! Od odjeće najmiliji su joj predimenzionirani  kaputi, jer kako kaže, lako ih skine i pretvori se u nešto drugo! Inspirira je je sve što se događa u svijetu, zemlje koje je posjetila,ljude koje upoznaje  i njena baka koja je u svoje vrijeme bila elegantna i revolucionarna! Adin stil ili volite ili ne volite! Ja je naprosto obožavam!














 Slije:Tumblr


1 comment:

Anonymous said...

Ovo mi se sviđa - spoj neopterećenosti i originalnosti, kada se osoba usudi izaći izvan nekih nametnutih okvira. Jedinstvena je!

Divne su mi i Taylor Tomasi Hill i Natalie Joos. :)

Stela

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...