Thursday 13 March 2014

Neki novi film!



Neopisivo sam sretna što sam pronašla t-shirt sa printom moje omiljene  plesne scene iz kultnog Tarantinovog filma kao i Adidasov  retro model tenisica za kojim čeznem već neko vrijeme! S obzirom da su se iste naveliko furale u doba socijalizma i da mi se pas zove Tito, još jednom mogu zaključit da moja Jugo-nostalgija s godinama ne jenjava! Naprotiv, rado se prisjetim djetinjstva i Juge!Već neko vrijeme nismo objavili outfit post iz razloga što sam zaokupljenja drugim obavezama, i pomalo odmaram od modnih egzibicija! Malo sam se štufala, a i vrime je bilo bljaki, bljaki,pa dane uglavnom  provodim  u tuti i patikama, valjajući se s Titom po podu, kupeći kakicu ,dok se opojni miris Royal Canin granula širi stanom poput kuge! Ni malo ne žalim za vremenom kad mi je kuća mirisala na Seychelles jer  tako mali psić u kombinaciji s četverogodišnjakom naprosto liječi dušu!Kad ih gledam u igri srce mi je ispunjeno radosti i ljubavlju! Dijete mi se smije od najranijeg jutra, ne traži crtiće, a osjećaji i emocije koje gaje jedan prema drugom teško nalazim drugdje oko sebe! Psi i djeca -nema iskrenijeg i ljepšeg prijateljstva! S obzirom koliko je Tito  majušan i tanak, u igri s Viktorom djeluje poput kristalne čaše! Iako traži svoje vrijeme i poprilično je velika obaveza i odgovornost, nisam sinu  željela uskratit odrastanje uz životinju jer sam i sama bila zakinuta za isto i strašno patila zbog toga! U trenutku kad nabavite štene ili psa, vi morate biti svjesni da ste time preuzeli svu odgovornost za tu malu hrpicu pseće dlake i da to znači da će taj pas uz vas proživjeti cijeli svoj život.Zahvaljujući njemu, vi ćete upoznati nevjerojatnu privrženost i ljubav.Naša obitelj sada broji mamu, tatu, dijete, psa i tri zlatne ribe! Tko zna, možda nam se uskoro pridruži i jedna crna Jovanka! U svijetu kada svatko gleda sebe i kada su prioriteti totalno pobrkani , u konačnici mi je drago što sam se odlučila na ovaj korak. Proljeće nam lagano kuca na vrata i jedva čekam osjetit malo sunca na koži, otvorit svoju malu vikendicu, posadit koji cvijetić, pokupit uvelo lišće iz dvora! Zato me skužajte što ću sve manje postat! Želim odmorit od tehnologije, ali na mom Instagramu svakodnevno objavljujem fotke ako vas uopće zanima! Toliko za danas od mene, tipkamo se uskoro!
Peace, V.







photos:Barbara Kurtović




6 comments:

Anonymous said...

Ne manje postova- VIŠE, VIŠE postova!!!en

Unknown said...

Hahahahaha! Cool! A ko ce posadit cvice?!!! :-)))))

Anonymous said...

Ma Vedrana, ti si nase cvice!

Tvoji postovi me uvijek iznova uveseljavaju i odusevljajavju :*

Anonymous said...

divna si... di se moze nabaviti ta maica, super je.. :) pozz iz Šibenika

Unknown said...

Hvala svima! Majica je New Yorker! Pozdrav!!!

Unknown said...

Oooooo! Hvala najljepsa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...