Friday 21 March 2014

Dobro nam došlo proljeće!

Danas se i službeno opraštamo od zime koja je ove godine prema nama dalmošima bila više nego blaga!
Vrijeme je da zaželimo dobrodošlicu sunčanim danima, lastavicama, visibabama, ciklamama, šetnjama u prirodi , kratkim rukavima, sladoledu,sunčanju i kupanju, mirisu zumbula, zujanju pčela, a najviše dobrom rasploženju i pozitivnim mislima! Osjećaj topline na koži, šarene boje i zvukovi kojih ima u izobilju nadražuju ljudska osjetila i pozitivno utječu na cijeli naš živčani sustav, a tijelo naprosto pršti od energije! Primjećujem da mi treba puno manje sna i da sam totalno hiperaktivna! Planiram ovih dana ponovit svoj trodnevni post i malo se očistit od toksina nakupljenih tokom zime! Ozbiljno sam se dala u šivanje i dizajniranje i radim na svojoj novoj kolekciji! Još uvijek su to samo skice koje vape da ih se oboja i udahne malo života, ali polako, doći će sve na svoje! Nekako mi je težak prelazak s olovke na akvarel! Zato kad se treba odjenut s bojama  nemam ni najmanji problem!Danas sam bila hodajući cirkus! Točkice su definitivno nešto čime otvaram svaku proljetnu sezonu i neizbježan su detalj u mom ormaru već stoljećima! Ove slikice škljocnuli smo u rekordnom vremenu na sasvim neobičnom mjestu uz pomnu analizu  i komentare dva simpatična manovala koji su nam pravili društvo! Nadam se da vam se sviđa!A ako nije-vaš problem!
I feel gooood!
Do sljedećeg tipkanja-adios!




 photos:Barbara Kurtović




8 comments:

Anonymous said...

Predivna!

Anonymous said...

Pozitivno i vedro, tvoje te ime stvarno dobro opisuje!

Unknown said...

Hvala vam!

Unknown said...

Sta je je! Hvala od srca na komentaru!

Renata B. said...

Vedro i gotovo! Baš je super sve!
Uživajte u lipome danu, :D evo nam kiše do daljnjega u najavi!

Jana said...

Kombinacije su odlične, uvijek me iznova iznenađuješ!

Što koristiš od šminke, sve izgleda besprijekorno. :-)

Unknown said...

Hvala vam! Meni sve igra!

Unknown said...

Hvala od srca! Od sminke? Hm! Na snimanju i ne bas puno toga! Puder Dior Forever, illamasqua rumenilo i sminku i to je to!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...