Thursday 26 September 2013

OD-DO

Rijetke su prilike kad nosim crnu odjeću iako se u zadnje vrijeme poprilično dobro osjećam u njoj.
Iako su žene često sklone birati crnu odjeću koja se ujedno smatra i najelegantnijom bojom u svakoj garderobi , mišljenja sam da crna odjeća ipak licu doda koju godinu više.Crna boja  uistinu čini figuru vitkijom stvarajući konture tijela manje vidljivima, a negativan efekt staranja najbolje bi bilo izbjeći dodavanjem detalja koji će odvući pažnju.Pregledavajući ove fotke, koju su nastale skroz neplanirano ,dugo sam se mislilila da li ih pustiti da ugledaju svijetlo dana. Ni ja ni moja prijateljica fotkićka nismo baš bile oduševljene kompozicijom,ali ponekad stvari ne ispadnu proporcionalno s uloženim.Možda u tome i ima neke draži.Sve u svemu, uvjeti dok smo škljocali bili su izvaredni.U pozadini se razlijevao zvuk orgulja koji bi se svidio i najprofinjenijem uhu! Ne znam za vas, ali ja uživam u crkvenoj glazbi i gospelu općenito! Moja duša tada je u potpunom zenu! Kao što vidite prebacila sam pisanje na hrvatski.Iako sam u stanju pisati čistim književnim, mislim da će u postovima biti neki miks.Kao dalmatinka , k tomu još i splićanka, imam potrebu izraziti se na svom dijalektu, stoga mi nemojte zamjerit! Plovim i dalje prema svom redu plovidbe, sa svim svojim mušicama!
Nadam se da vam se sviđa promjena i da ćete čitati i dalje!
Peace,
V.









slike:Barbara Kurtović & Me


3 comments:

Unknown said...

Hahahahaha! Kako kad! I kako kome :-))))

Anonymous said...

Sve je predivno!

Unknown said...

Tnx Anonymous :-))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...