Saturday 2 April 2016

Finca iz mojih snova!

Danima već slinim nad fotkama ove prekrasne fince pa sam pomislila da je prava šteta da je ne podijelim s vama koji volite ovakvu vrstu arhitekture i uređenja! Inače sam veliki ljubitelj kombinacije kamena, drva i  bijelih zidova koji ostavljaju dojam jednostavnosti, lakoće i funkcionalnosti! Također mi u oko upada savršena ravnoteža između interijera i okoliša, pomno odabrani detalji te lagani i prozračni  materijali koji su aplicirani kako na namještaj tako i na dekorativne zastore, baldahin u spavaćoj sobi, jastuke....Uz starinski drveni namještaj i sagove idealno se uklapaju i detalji od  kovanog željeza , posude od neobrađenog drva i kamena! S velikom pažnjom odabrana je rasvjeta , ogledala su postavljena baš kako treba, glinene skulpture, košare , knjige, mramorna kamenica u kupaonici, uzglavlje kreveta od starih vrata, sve su to detalji koji joj daju poseban šarm i stavljaju naglasak na samu osobnost vlasnika! Ne znam što me više oduševilo!  Jednom rječju na ovom mjestu bih rado provodila ljeta i da imam  kuću ovakvih gabarita definitivno bi bila uređena u ovom stilu, uvijek puna prijatelja,dobre spize, a odvazanjala bi dobrom glazbom i kucanjima kristalnih čaša napunjenih finim vinom! Hedonizam, teški hedonizam! 
Blakstad Design Consultant kapa dole zaista ste napravili vraški posao!
Bacite oko!













Photos: The Style Files


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...