Wednesday 20 May 2015

Chitchat!

Ovo je zadnji session sa dužom kosom! Danas sam se napokon ošišala i evo,od popodne stojim ispred ogledala i ne mogu vjerovat kako je tih 20 centimetara u ovom slučaju zaista bilo viška!Kako se sve više bliži završna revija lagano me hvata nervoza! Ne zbog revije kao takve, nego radi onog osjećaja kad ne vladaš situacijom, a ovdje mislim na šivanje! U životu nisam ništa konkretno sama sašila i od mašine bježim kao vrag od tamjana!Vjerujem da je to posljedica odrastanja uz majku profesionalnu krojačicu koja je vječno sjedila za svijetlo plavom Bagatovom ljepoticom i šivala meni i sestri slatke fine haljinice i tukla normu u splitskog DES-a! Ponekad bi voljela bolje upoznat čari tog predivnog zanata, ali za sad se držim ovog u čemu sam mnogo bolja! Na reviji ću predstaviti tri kreacije, ni malo komplicirane, ali baš onako ljetne! U cijeli projekt nažalost se nisam unijela čitavih sto posto jer mi je raspored ovih dana više nego  katastrofalan! Najsmiješnije mi je kad ljudi misle da imaš vremena na pretek ako nisi zaposlen u firmi! Jao koja zabluda! Žena koja je doma zapravo se ubije od posla! Takvima kad me pitaju jel radim ,odgovorim da jednostavno nemam vremena za to! Čini mi se da bi mi tih par sati u uredu dobro došlo da se odmorim i smirim na jednom mjestu! Često me pitaju kako sve stignem sama obavit u jednom danu; kužinavanje, obaveze oko djeteta,modu, trening , yogu,prijatelje,kreativni rad, kolače ,muža,psa , vikendicu, putovanja, izlaske, čistu kuću i uvijek bit optimistična i uglavnom dobre volje! Odgovor je vrlo jednostavan, sve se krije iza dobre organizacije! Ako se vrtite u mjestu i čekate da vam se stvari same dogode, vjerujte mi da vrijeme tako brzo proleti i na kraju balade  shvatite da ništa niste obavili! Ja navečer napravim popis obaveza i tokom dana prekrižim obavljeno! Ne kasnim i ne volim da mi kasne, rano se budim, kasno idem na spavanjac i po prirodi sam full aktivan tip žene! Što se mene tiče ni kauč ni televizija ne bi trebali uopće postojat! Al ´zato mi se ne diraj u mjuzu, žustru vožnju i brzi korak!
Današnji session nastao je u totalnoj brzini! Pokušavam se danima vidit s mojoj dragom  prijateljicom, i da u to kratko vrijeme i napravimo nešto kreativno! Ako nam vrime dozvoli čak i cugnemo nešto u letu, bacimo partiju pravog ženskog trača i svi sretni i zadovoljni! Naša seksualna veza i dalje traje! Ja se sredim, ona me okine i svatko ode svojim putem!
Šotanica, šlape, šešir i spremna sam za ljetni đir! Sutra je generalna proba, nadam se samo da ce neke zgodne cure nosit Mu cephei! Ovim putem sve Vas pozivam na završinu Calligarijevu reviju i dodjelu diploma, dana 25.05.2015. u 21 h u Galeriji umjetnina u Splitu!Vidimo seeee!

Veki













photos : Barbara Kurtović


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...