Thursday 26 March 2015

Judin Pazaar nadmašio očekivanja Splićana!


Otkad znam za sebe veliki sam ljubitelj vintage i second hand stvarčica, odjeće i  asesoara! Obilazak buvljaka i second hand shopova  neizostavan  je dio svake moje rute na putovanjima , a u Splitu se zaletim barem jednom tjedno, ako ništa drugo , iz čistog kurioziteta! Da mi sad ponudite šoping u nekom ekskluzivnom butiku ili kopanje po stanu neke stare gospoje, uvijek ću radije izabrati drugu varijantu! Neko vrijeme sam se bavila mišlju da organiziram razmjenu dobara s još par ženskica, pa da se kod nas u konobi mijenjamo za krpice , ali ideja se nikad nije realizirala do kraja! I onda sam se nakon dobrih 15 godina ,koliko je prošlo od naših školskih dana , našla s Petrom Nižetić koja mi je ponudila mogućnost sudjelovanja na Judinom Paazaru ! Za sve vas koji ne znate , Judino drvo se nalazi u Kopilici, u bivšem skladištu Hrvatske željeznice i svojim ambijentom je više nego zadovoljilo potrebe prvog splitskog modnog buvljaka u zatvorenom! Desetak cura pomno je odabralo odjeću, nakit, i razno-razne modne dodatke, Mazzgoon je bio zadužen za ukusne burgere,Beck´s za dobru kapljicu, puštala se odlična glazba, proslavila su se dva rođendana, sklopila su se nova prijateljstva, a ona virtualna, uglavnom Instagramska,  prebacila su se konačno u 3D dimenziju! Iznenađeni velikim brojem zadovoljnih posjetitelja polako se razbija predrasuda o smanjenoj atrakciji rabljene odjeće što me čini jako sretnom i ponosnom! Ovaj projekt je nešto što je Splitu kao jednom modno osvještenom gradu definitivno nedostajalo, a u budućnosti možete očekivati paazar namijenjen muškarcima, a  i mamama koje se žele rješiti viška dječjih stvari.Iznimno mi je drago što se ovim putem misli na okoliš i recikliranje jer previše odjeće još uvijek završava na pogrešnim mjestima! Sljedeći paazar u planu je prije ljeta, a do tada bacite slike na ovu predivnu atmosferu! Ovom prilikom pozdravljam sve vas koji ste došli na moj štand na upoznavanje i ćakulicu! Vidimo se uskoro!



























Slike:Judino drvo


4 comments:

Anonymous said...

Odlican tekst i inicijativa. Steta sto sam van HR :)

Unknown said...

Hvala vam!

Anonymous said...

I meni je žao što sam izvan RH, nemojte idući prije lipnja :))

Unknown said...

Takav je i plan! Pocetkom ljeta!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...