Wednesday 2 April 2014

Crne palačinke punjene povrćem, sirom i lososom

Ajme Bože lipo li je kad ti dite zaspe u sedam i po uri pa možeš u miru činit svoje posle! Nikad neću razumijet roditelji kojima djeca skaču po glavi do iza ponoć! Ja iza devetke više ne radim!
Konačno pišem u potpunoj  tišini, a pošto sam obećala post, neka bude  u ovu laganu večernju uru!
Jednom davno, davno probala sam ove crne palačinke kod jedne moje drage i simpatične prijateljice i na prvu su me osvojile! Lagane su, neobične i izvrsne kao predjelo, iako mogu proći i kao glavno jelo ako vam prijatelji navrate samo na čašu vina - da ne piju na prazan štumik (inače dalmatinski naziv za stomak)!
Kad imam društvo na večeri uopće se više ne trudim prilagođavat menu njima, već isključivo radim za svoje i muževo nepce jer nam se često događalo da jedni nešto vole, drugi ne vole,jedni jedu mesu, drugi ribu, treći nešto treće! Na kraju odustala, a za takve slučajeve uvik imam komad dobrog sira i domaće pancete!  Ove palačinke dobro su prošle kod ekipe i nadam se da će vam se svidjet, barem na oko, dok ne odlučite napravit svoju varijantu!
Idemo redom proć po receptu!

TIJESTO
 


·  2 jaja
·  3 dcl mlika
·  4 dlc vode
·  malo soli
·  sjeckani pretusimul
·  sjeckani bosiljak
·  brašna po potrebi
·  crnilo od sipa (jedna mala žličica)

Sve sastojke izmiješati i ispeći palačinke!


 NADJEV


·  250 gr Philadelphia sira ili sličnog namaza
·  10-ak kapara
·  100 gr dimljenog lososa
·  rikole 50-100 g ( ja volim obilnije)
·  15 dkg sira Ovidur ovčiji ili kozji-po svom guštu
·  100 gr naribane mrkve
·  Svježe mljeveni crveni ili mješani papar 
·  Aceto balsamico




Izmiješajte krem sir, nasjeckane kapare, te filet dimljenog lososa. Svaku palačinku premažite tim namazom, stavite opranu rikolu, po njoj na trakice narezanu mrkvu koju malo začinite sa acetom balsamicom i na kraju na trakice narezani sir. Palačinke zamotajte i poslužite u zalogajčićima. Drugi put ću dodat u namaz i malo sezama, mislim da će se super uklopit! Za kraj posta genijalan Charlie Chaplin i Gold Rush Rolls! Njega bi definitivno bilo zanimljivo ugostit za stolom! 
Vi guštajte, a ja gibam pod tuš! Do čitanja, laku noć!
Peace, V.

Slike: Moja malenkost u totalnom speedu!


1 comment:

Renata B. said...

Obavezno ću probati!!! Zdravo i izgleda skroz lipo,lipo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...