Sunday 8 December 2013

Božićno ludilo u punom jeku!

Iako sam zadnjih godina sklopila poprilično dobar pakt sa zimom i lošim vremenom oduvijek me vesele naša dalmatinska bura i sunce! Prosinac u Splitu zaista može bit neprocjenjiv i često se zna dogodit da u sred zime imamo pravi proljetni dan! Grad bude prepun svita, na Bačvicama se igra picigin ,a riva kao riva, daje gradu poseban timbar svojim malenim kućicama, kuhanim vinom, fažolom i kobasama!
Mislim da je ovo mjesec kojem pomalo zavide svi ostali mjeseci! On simbolizira fešte i proslave, daruje ljudima obilje radosti i smijeha,stoji na pragu Nove godine i donosi nam onaj osjećaj zajedništva pa makar i fejk.Nešto više od desetak godina u našoj se kući bor kiti na prvu nedjelju Adventa. Pomalo me obuzima Božićno ludilo, a Jingle Bells s malim djetetom u kući,zna se odslušat i po desetak puta dnevno! Luda sam za blagdanskim kužinavanjem, pašticadi s njokima, kolačima i prijepodnevnoj čaši šampanjca pa budem otkačena cijeli ostatak dana! Volim gužvu po ulicama i butigama, nervozne prodavačice, božićne pjesme Sinatre i Bublea i naravno crno-bijele filmove!Volim okićene izloge i ulice, ali pomalo sam tužna što je sve to pomalo siromašno za razliku od drugih europskih ,a da ne kažem svjetskih gradova! Čini mi se da sam uistinu pravi božićni nacist i da me pustit grad bi izgledao poput velikog igrališta za Djeda Mraza i ekipu!
Današnji outfit post nastao je prije neki dan u sjevernoj luci i kad gledam slike čini mi se da sam i sama okićena kao novogodišnja jelka!Suknja Tea Perića za ˝Mak˝ osvojila me na prvu svojim finim vunenim materijalom.Teška je kao sam vrag, ali nosiva u svim prigodama! Matrjoškica torbica u koju mi jedva išta stane postale mi je jedan od omiljenih komada zadnje vrime. Kod mene je sve u sentimentima , i nije važno koliko nešto košta ako mi se sviđa. Najdraže su mi stvari bile najjeftinije!
Vata me neka debuleca, pirovalo se žestoko ovaj vikend ! Još uvik se ličim juvom i ribljom lešadom, a i zvir je u laganoj fibri! Kućni đir do jaja! Barem ću u miru nacrtat domaći rad i završit generalku!
A svima vama vani šaljem jedan veliki poljubac! Uživajte u ovo predblagdansko vrime!
Čitamo se uskoro!
V.







slije:Barbara Kurtović


2 comments:

Anonymous said...

Kosa ti je uvijek tako divna i sjajna! Čime ju njeguješ?

Unknown said...

Hvala ti! Nije bas takva u stvarnosti, puno je piture i blajha preslo preko nje sve ove godine! A od njege koristim svasta;Kerastase Fusio dose tretman, zatim Keune bio linija nocni tretman, Orofluido i Maroccan ulje, schwarzkopf professional keratinska maska i sampon! I jedem dosta kvalitetno+ puno vode! Otprilike ovako nekako! Bas je planiram osvjezit malo drugom bojom i malo skratit!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...