Thursday 3 December 2015

Lasersko skidanje dlačica u Aqua Med Wellness centru Split - najbolje od najboljeg!


Nakon što sam rješila problem s venama , na red su konačno došle i dlačice! Nije ovo nikakav poseban program uljepšavanja koji provodim,  ali jednostavno s godinama mi je dosadilo boriti se s vjetrenjačama! O dlakama se ne treba puno pričati, svi znamo koliko muke pretrpimo minimalno jedan put mjesečno odlazeći na depilaciju, zatim su tu i  urasle dlačice koje vode svoje politiku stvarajući prištiće i upalne procese, a ako k tome dodamo i vječnu borbu da li posegnuti za britvicom ili ne, došla sam do spoznaje da je investiranje u lasersko uklanjanje dlaka zaista vrijedno svake kune. Postoje žene i muškarci kojima je dlakavost veliki problem, smanjuje im samopouzdanje osobito ako su vidljivo izražene na licu, ili na leđima. Imam dosta prijateljica koje muku muče sa crnim dlačicama na nadusnicama. To ih doslovno frustrira i umanjuje im osjećaj ženstvenost! Ja osobno nekom pukom srećom svoje ˝brkove˝ nikad nisam čupala, ali sam već u osnovnoj školi započela proces brijanja cijelih nogu! Svijetle sam puti i nisam neki previše dlakavi tip , ali ono što me najviše privuklo ideji da ih se trajno rješim su bolne depilacije. Ne znam za vas, ali meni je odlazak na depilaciju jednak odlasku na vješala! Nisam baš mamina maza, i imam poprilično  visoku toleranciju na bol, ali područje bikini zone mi doslovno natjera suze na oči! Primjetila sam nakon godina depilacije da imam sve više kapilara , koje ujedno ovaj revolucionarni laser rješava kao rukom odnešene! Zašto sam odabrala baš Aqua Med Wellness to je sad druga priča! Naime, listajući razne ženske časopise obično bih zastala kod reklamno propagandnih oglasa u kojima su ,po mom mišljenju, najbolje lasere za trajno uklanjanje dlaka imale poliklinike u Zagrebu, kao npr. poliklinika Bagatin ili Milo Clinic, Poliderma i druge, dok konačno jednog dana isti aparat nije stigao u Split i onda sam znala da dileme više nema! Objavit ću rat dlakama u vlastitom gradu! Tako sam stupila u kontakt sa dragom i simpatičnom Dr.Danijelom Rašić i evo, nakon prvog tretmana mogu reći da se zaista osjećam da sam u pravim rukama! MeDioStar NeXT je laser nove generacije i izvarednih performansi. Osim trajnog uklanjanja dlaka rješava probleme sa venama, kapilarima, aknama, gljivicama na noktima, i laserskog pomlađivanja lica koje smanjuje crvenilo i pore na licu, do smanjivanja bora, pigmentacijskih promjena na koži te poboljšanja cirkulacije, proizvodnje kolagena i sve ono što nama ženama treba da bi  izgledale lijepo i njegovano! Kako nam je zima poprilično kratkog vijeka s tretmanima je najbolje započeti još jučer! Koliko je tretmana potrebno vidjet ćete na licu mjesta nakon konzultacija, a kako se odvija moj proces pisat ću u više navrata! Nakon dlačica slijede kapilari, pa se polako prebacujemo na lice! Ne, nemam se namjeru ponovno udavati, niti ići na izbor za Miss, ali dostupnost ovag lasera je prava šteta ne iskoristiti kad je već tako blizu! Za sve informacije stojim na raspolaganju kao i stručno osoblje
AquaMed Wellness centra
Do skorog čitanja, ,hvala i doviđenja, vaša

Veki








 Slike :Hrvoje Bakovići Kristina Peračić


3 comments:

Anonymous said...

Jeste li možda uklanjali i kapilare? Hvala..

Unknown said...

Krenula sam paralelno s dlakama!

Unknown said...

Više datalja imate u linku!

http://www.aquamed.hr/hr/blog-clanci/221-laserski-tretmani-prosirenih-vena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...