Thursday 29 October 2015

Kako sam rješila problem s venama!

Ovaj post je trebao biti objavljen još u kolovozu, ali odlučila sam ipak pričekati rezultate  zahvata i zato ga objavljujem tek danas. Pojava proširenih vena veoma je učestala  kod  žena i kod muškaraca, primarno ovisi o genetici, a mogu pridonijeti tromboze, trudnoća, dugotrajno stajanje na nogama, te određene hormonalne promjene.Iako su nama ženama većinom  estetski problem,  ukoliko se ne liječe mogu uzrokovati brojne zdravstvene poteškoće.Nakon trudnoće vena na lijevoj nozi počela mi je praviti sve više problema u svakodnevnom  životu.Često sam imala osjećaj umornih nogu, te pritisak kao da će mi vena u trenutku eksplodirati! U ljetnom periodu simptomi su bivali sve izraženiji, stoga sam se odlučila stati na kraj svojim mukama.Brojne su metode liječenja o kojima sam čitala na internetu,ali na kraju  moje povjerenje odlučila sam povjeriti splitskoj poliklinici Ljutić, na čelu s  iskusnim timom doktora predvođenim Dr Yair Galiliem  koji je vodeći  ugledni stručnjak iz Izraela i jedan od najiskusnijih u svijetu sa preko 25.000 zahvata u skoro dvadeset godina iskustva .U Hrvatsku dolazi par puta godišnje , otprilike svaka tri mjeseca.Metoda UGS izvodi se tako da se ultrazvukom pronađe bolesna vena i u nju pod kontrolom ultrazvuka tankom iglom uštrca otopina Polydocanol-a.Time se izaziva lokalna upalna reakcija  koja završava zatvarenjem vena i njenog pretvaranja u vezivno tkivo, pa bolesna vena kroz nekoliko mjeseci nestaje! Mene osobno je oduševilo što sam se nekon tretmana odmah vratila svakodnevnim obavezama i  treninzima , a kako je bilo ljeto normalno sam odlazila na plažu i boravila na suncu! Nisam imala nikakve zavoje, niti sam nosila elastične čarape! Vrlo elegantno i bezbolno! Moram naglasiti da uspješnost liječenja ovom metodom uvelike ovisi o iskustvu liječnika, koncentraciji lijeka i brzini injiciranja, a doktor Galili i prof.dr.sc.Dalibor Krpan definitivno svoj posao obavljaju stručno i pedantno! Ovo je jedina metoda koja garantira da se bolesna vena neće vratiti što mi je bilo jako važno jer sam do sada  par puta radila sklerozaciju, a vena se uvijek nanovo vraćala. Danas, 4 mjeseca nakon tretmana još uvijek imam pigmentaciju modre boje, jer se vena nije u potpunosti raspala, a da bi se boja vratila na staro potrebno je oko godinu dana. Ipak sve ovisi o pacijentu! Osim slika mojih nogu, prije i poslije, priložila sam i sliku jedne gospođe čiji je problem bio puno veći nego moj, a također je uspješno izliječen.Mnogo bitnije od estetskog izgleda je to što u nozi  više ne osjećam nikakve tegobe. Inače sam osoba koja je stalno u pokretu , ali danas ,nakon tretmana,  mogu izržati cijeli dan na nogama bez  ikakvog problema! Ovim putem zahvaljujem cijelom osoblju poliklinike Ljutić na izvarednoj suradnji i susretljivosti , a vi dragi čitatelji požurite rezervirati svoj termin u veljači kad doktor Galili ponovno stiže u Hrvatsku! Sve detaljnije informacije možete dobiti na  stranici Poliklinika Ljutić.  , a ako Vam je lakše da vam iz ˝prve ruke˝ odgovorim na bilo koje pitanje, slobodno mi pošaljite poruku!  
Hvala na čitanju i tipkamo se uskoro!
Vedrana










Slike:Elena Ban




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...