Tuesday 17 December 2013

Nordijski Božić uz Villeroy&Boch

Što se više približava Božić to sve više čeznemo za ugodnom atmosferom u naša četiri zida! Barem je kod mene tako, a kićenje božićnog drvca traje gotovo mjesec dana.Svaki dan kupim ili izradim poneki ukras, a ove godine sam ga napunila toliko da se već i grane pomalo savijaju.Iako prirodno drvce ima jako lijepi miris i daje domu posebnu čaroliju,u našoj kući  već godinama ukrašavamo umjetno.Puno mi je praktičnije  i ekološki prihvatljivije! No, pustimo mi sad drvce na miru ! Ukoliko želite imati pravi nordijski Božić tu je kompanija Villeroy&Boch koja nas  na veoma šarmantan način vraća u daleku prošlost svojim prekrasno dekoriranim posuđem i ornamentima.Meni ovo izgleda poput bajke koja se ostvaruje onog trena kad sjednemo za blagdansku trpezu! I ne zaboravite, ma koliko ste  lijepo i s ukusom dekorirali vaš dom najvažnije je da ste sretni, zadovoljni  i u miru s osobama oko vas. Zaigrajte se, zabavite i imajte na umu bit Božića-Ljubav i Zajedništvo! 
Peace, V.




























Slike preuzete sa: Villeroy&Boch


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...