Friday 22 November 2013

Zdravi doručak !

Dobro vam jutro dragi ljudi!
Jeste već pojeli svoj doručak ili ga obično preskočite u nedostatku vremena? Doručkuju li vaša djeca kući ili u vrtiću? Ja se nekako trudim da malac pojede doma jer sam control freak na n-tu i uvik mislim kako ću ga ja najbolje nahranit!
Bilo kako bilo, evo jedan prijedlog zdravog doručka kojeg naš četverogodišnjak naprosto obožava, a ja sjajim od sreće jer po prirodi nije baš gurman na starce! Prava je  energetska bomba stoga ih se čuvajte nakon ovog!
 :-)

Potrebne su nam :

-jabuke( po mogućnosti domaće)
-suho voće( ja stavim goji berry, marelice, suhe murve,borovnice, suhu šljivu, tj.kombiniram kako kad)
-zobene pahuljice , iako mi je draži Amaranth -žitarica koju nazivaju hrana za bogove, a potječe od grčke riječi -besmrtan što mnogo govori o njoj. Ova je žitarica dobar izvor proteina, a sadrži dvaput više iskoristivog kalcija nego mlijeko.Kuha se 25-30 minuta u omjeru 1 šalica amarantha na 2,5-3 šalice vode.
Ako nemam vremena skuham sitne zobene pahuljice, 5-10 minuta.
Kad je kompot skuhan sve dobro zgnječim vilicom , dodam pola banane da malo poveže, iako je radije izbjegavam.Na kraju pospem mješavinom mljevenih lješnjaka, oraha, bajama i kakao zrna. Znam dodat i jedan Zobelix keks. Kombinirate ovisno s čim raspolažete.Ako vam nije dovoljno slatko dodajte malo javorovog sirupa i vaš zdravi doručak je gotov!













Slike: Moje


1 comment:

Anonymous said...

Može li još nešto ovako lijepo... Ovo me spasilo!!!
:) :) :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...