Tuesday 3 June 2014

Colores de millagros

Hola ekipos! Dugo se nismo družili, štoviše, čini mi se da su prošli tjedni od zadnjeg outfit posta! Nagomilale se obaveze, dani su mi sve duži, a s druge strane tako kratki kad imaš motor u dupetu! Danas sam druženje s mojom dragom prijom prebacila u splitski kvart Varoš, točnije u crkvu Sv.Križa ispred koje smo škljocnule ovu seriju cvjetnih fotki! Živjeli neplanski sastanci! Nisam neki prototip uzorne vjernice, i moj put u tom smislu pun je uspona i padova, ali sa sigurnošću mogu reći da obožavam miris crkve kao takve i onaj mir i tišinu koju nam pruža! Naravno, dok ne dođu dvije maskote,a  jedna od njih ne završi na prozorskom oknu! Ok, ok, bila je prazna i dobile smo dopuštenje crkvenog poglavara! Nego ajmo malo proanalizirati današnje krpice, iako to nije baš moj običaj! Ovaj divan komplet iz Zare ne samo što podiže raspoloženje čim baciš oko na njega, nego je toliko ugodan za nosit da bi u njemu boravila od jutra do mraka,zajedno s ortopedskim pomagalima na nogama, na koje će se mnogi od vas zgrozit, ali baš me briga! Cvjetna kruna je od prošle godine ( sam svoj majstor ) i totalno je efektna i upadljiva da sam danas po gradu bila poput magneta za kineske turiste koji su u čudu zagledali! Volim kad ljudima izmamim osmjeh bez da im uputim i jednu jedinu riječ! Narukvice sam dobila kao poklon ( Friendly-jewelry ) i ovim putem zahvaljujem još jednom! Sve u svemu, bliži nam se ljeto, još mjesec dana i partim u svoju oazu uz more! Tito je danas krenuo na dresuru, mali ima karakter za poludit! Svi vi koji mislite da su chihuahue bazezlena mala bića od kilo i po, gadno se varate! Ali od našeg psa nisam ni očekivala manje i neka je tako! U školi se radi tutta forza, na redu je jesensko - zimska kolekcija, a onda ljetni praznici! Nas školarce to neizmjerno veseli! A sad jurim na svečano otvorenje novo uređenog vrta u  Waldorf vtiću ˝Iskrica˝ i nadam se da neću zabušavat s postanjem kao do sad! Pao medo s mosta ovog posta dosta! Amen!

Slije:Barbara Kurtović


2 comments:

Anonymous said...

Ej ženo, Bogu fala da ti postojiš. Uvik ali uvik mi izmamiš smajl, ili priko facea, instagrama, bloga ili kad te vidim po gradu. Zašto nema više takvih ljudi? Svaka ti čast ;)
P.S. ortopedske šlape su najbolje šlape na svitu i ja ih ne bi minjala, nama tih para.
Bravo i samo tako nastavi! :)

Unknown said...

Hahahahha, udobnost na prvom mjestu! Od srca ti hvala na komplimentima!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...