Thursday 10 October 2013

Moja riblja pašteta

Ne pamtim kad sam zadnji put doma radila riblju paštetu,ali evo,danas me nešto ponukalo da je napravim!
Mi zaista volimo ribu i u našoj kući je na meniju sigurno dva-tri puta tjedno! 
Inače paštetu obično radim ako nam ostane ribe nakon ručka, osobito gradela, kad fino miriše na prava drva i fino domaće maslinovo ulje ! Ne preferiram paštetu od konzervirane ribe, ali ako baš  moram odabirem ili Rio Mare ili još bolje filete dalmatinske tune, kao danas.
Ne volim previše filozofirat oko ovog jednostavnog namaza,pa ću vam ukratko napisat što ja stavim!
Količine stavljam ´od oka´ i po okusu ocjenim !

Sastojci:

Riba
Majoneza i bokun masla
Sok od limuna 
Žlica senfa
Žlica bijele tartufate
Malo muškarnog oraščića ili čak par mljevenih oraha
Motar
Kapari
2-3 slana inćuna
Luk
Petrusimul (olitiga peršin)
Prstohvat soli
Malo tabasca ili ulja od peperoncini
i pinkicu Gran Marnier konjaka

Sastojke u posudi fino izmješajte dok ne dobijete finu masu koju potom mažete na tostirani raženi kruh ( u debelom sloju ) ili dodate ploške kuhanih jaja, malo rikule i imate savršeni sendvič za marendu !
A, sad jurim dalje, dolazi mi moj čovik doma s broda! Valja se malo dotjerat, pa neću mu valjda vonjat na kužinu!
Stojte mi dobro, i dobar vam tek!






 

Slike : By myself


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...